.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام خبری درباره منطقه آزاد تجاری مازندران ؛
شریعتی : شرق مازندران در مقایسه با شهرهای دیگر و مرکز استان عقب افتاده تر است
شمال نیوز : شریعتی با بیان اینکه "در چند سال گذشته دولت تعهداتی داشت که نتوانست عملی کند و یک عقب‌ماندگی جدی به‌وجود آمد" ....
شریعتی : شرق مازندران در مقایسه با شهرهای دیگر و مرکز استان عقب افتاده تر است

شمال نیوز: نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد در استان گفت: شورای نگهبانی ایراداتی به این موضوع گرفته که قرار است ایرادات برطرف شود.

به گزارش شمال نیوز، غلام‌رضا شریعتی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت منطقه آزاد در مازندران اظهار داشت: در مورد منطقه آزاد شورای نگهبان ایراداتی گرفت و مجمع نمایندگان استان نشستی با مدیرعامل مناطق آزاد داشته است؛ رایزنی‌هایی هم با اعضای مجمع تشخیص صورت می‌گیرد که این ایرادات شورای نگهبان برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با رفع ابهامات، شورای نگهبان نظر مثبت به این موضوع داشته باشد و این لایحه تصویب و به عنوان قانون ابلاغ شود‌.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به رایزنی‌های صورت‌گرفته تصریح کرد: شورای نگهبان لایحه را رد نکرده و به بندهایی از آن ایراد گرفته که اطلاعات و آمار از سوی دولت در حال تامین و امیدواریم به‌زودی نتیجه داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره افزایش قیمت مسکن در کشور نیز گفت:  در این ایام برخی از مصالح و ملزومات مرتبط با مسکن افزایش بسیاری داشته و طبیعی است این افزایش قیمت در مصالح ساختمانی، سیمان و اقلام مربوط به آن در قیمت تمام‌شده اثرگذار است.

شریعتی با بیان اینکه "در چند سال گذشته دولت تعهداتی داشت که نتوانست عملی کند و یک عقب‌ماندگی جدی به‌وجود آمد" افزود: برای اینکه بتوانیم قیمت مسکن را متعادل کنیم یکی از اقدامات اساسی افزایش ساخت مسکن است که در کمیسیون عمران مجلس طرح مربوطه در حال تدوین بوده تا به صحن مجلس ارائه شود؛ بر این اساس سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شود تا این عقب افتادگی‌ها برطرف شود.

وی درباره موضوع مالیات بر واحدهای خالی گفت: این مورد خود در عرضه مسکن کمک می‌کند که امیدواریم با این اقدامات در حال انجام عرضه مسکن به حالت تعادل برگردد و قیمت‌ها فروکش کند و از تصاعد قیمت‌ها جلوگیری شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس در مورد توسعه شرق استان گفت: برای توسعه حوزه انتخابیه چند مورد شاخص به نسبت مرکز و شهرهای دیگر استان عقب افتادگی داریم؛ نرخ بیکاری به نسبت سایر نقاط استان نامطلوب است. یکی از راهکارهای اساسی رفع مشکلات، ایجاد واحدهای صنعتی جدید است که در این راستا هفته گذشته کلنگ احداث شهرک هزار هکتاری بهشهر زده شد و اقدامات اجرایی آن آغاز شد تا سرمایه‌گذار برای ادامه فعالیت ورود کند‌.

شریعتی از دیگر اقدامات برای توسعه شرق استان به احیای واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل اشاره کرد و گفت: نزدیک  به دو سوم شهرک‌های صنعتی در سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه در حالت تعطیل بوده که تلاش داریم با همراهی دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

وی ادامه داد: با برگشت واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل به چرخه تولید، نزدیک به پنج هزار ظرفیت شغلی ایجاد می‌شود که تلاش داریم مشکلات این واحدها را رفع تا بتوانیم بخشی از معضل بیکاری در شرق استان را کاهش دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره توسعه زیرساخت راه‌های استان گفت: تلاش‌های جدی داریم تا بتوانیم مشکلات این بخش را به نسبت استان جبران کنیم؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به مازندران دستور دادند کارگروه ویژه‌ای در این باره شکل گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.